.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب چهار گوشي برتر دنيا

در حال حاضر تلفن‌هاي همراه با امكانات مختلف در اختيار كاربران قرار مي‌گيرند، اما يكي از فناوري‌هايي كه امروزه توجه بيشتر مشتركان مخابراتي را جلب كرده، استفاده از گيرنده ماهواره‌اي GPS در گوشي‌ها و نمايش نقشه‌هاي ديجيتالي و آنلاين است.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از فارس ، در حال حاضر تلفن‌هاي همراه با امكانات مختلف در اختيار كاربران قرار مي‌گيرند، اما يكي از فناوري‌هايي كه امروزه توجه بيشتر مشتركان مخابراتي را جلب كرده، استفاده از گيرنده ماهواره‌اي GPS در گوشي‌ها و نمايش نقشه‌هاي ديجيتالي و آنلاين است.
اين گوشي‌ها بر اساس آخرين بررسي‌هاي كارشناسان مركز پي‌سي‌ورلد انتخاب شده كه در زير نام آن‌ها آورده شده است.
گوشي iPhone 3G: مدل جديد گوشي آيفون كه فروش بسيار بالايي دارد، به دليل داشتن نمايشگر بزرگ لمسي يكي از بهترين گزينه‌ها براي نمايش نقشه‌هاي ديجيتالي و آنلاين محسوب مي‌شود. اين گوشي گيرنده ماهواره‌اي قوي را در خود جا داده و از سرويس Google Maps و Street View نيز پشتيباني مي‌كند.
گوشي HTC Dream: اين گوشي كه نخستين محصول با سيستم‌عامل اندرويد گوگل محسوب مي‌شود، شامل گيرنده ماهواره‌اي قوي مي‌شود و در عين حال به صورت مستقيم با سرويس اينترنتي Google Maps در ارتباط است. با اين گوشي كاربران مي‌توانند ضمن در اختيار داشتن نقشه‌هاي آنلاين، جزئيات نقشه‌ها را نيز مشاهده كنند و مسير خود را از نقطه A به B به سادگي مشخص كنند.
گوشي HTC Touch HD: اين گوشي امكان استفاده از نقشه‌هاي آنلاين و ديجيتالي را براي كاربران‌ آسان كرده و ضمن برخورداري از سيستم‌عامل ويندوزموبايل،‌ نقشه‌ها را با كيفيت بسيار مناسب به نمايش مي‌گذارد. كاربران براي آنكه از خدمات ويژه ماهواره‌اي اين گوشي بهره‌مند شوند بايد ماهانه 15 دلار پرداخت كنند.
گوشي N96 نوكيا: اين گوشي شامل سيستم‌عامل سيمبين مي‌شود و علاوه بر پشتيباني از سرويس آنلاين Google Maps، نرم‌افزار ويژه نوكيا براي نمايش نقشه‌هاي آنلاين را در خود جا داده است. روي اين گوشي آخرين نسخه از سيستم‌عامل سيمبين نصب شده و به همين خاطر، امكانات مربوط به گيرنده ماهواره‌اي GPS در آن بسيار پيشرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.